Pages

domingo, 24 de novembro de 2013

Aviso / Warning!!

Hello Readers, I come here today with a not very good, good news meant for you the following comes a time that we need to take a break with this virtual life and live a little rl first right lol it was very difficult to make this decision, but I just taking because it was the best thing to do, I'll be absent for a while sl rl walking with my few serious problems, including health so I thought I'd take a break, and take care of myself better when all back again in peace with all.
I wanted to thank you for everything, for making me continue with the blog because I know there are people who like my work, for advice, ideas for everything to my sponsors who without them I would not go where I wanted to thank you got it, thank you not know how you did me good all the same blog thank you so much heart.

And until the back right lol
Kissesssss!


Olá Leitores, hoje venho aqui com uma noticia não muito boa, bom queria dizer para vocês o seguinte chega uma hora que precisamos parar um pouco com esta vida virtual e viver um pouco rl certo rsrs primeira foi muito dificil tomar esta decisão, mais eu acabei tomando pois foi o melhor a fazer, estarei me ausentando do sl por uns tempos minha rl anda com uns problemas serios, inclusive de saúde então eu achei melhor parar um pouco, me cuidar e quando estiver melhor tudo na paz novamente voltarei com tudo.
Eu queria agradecer por tudo, por me fazerem continuar com o blog pois sei que tem pessoas que gostam do meu trabalho, pelos conselhos, ideias por tudo ao meus patrocinadores que sem eles eu não chegaria onde eu cheguei queria agradecer mesmo, muito obrigada vocês não sabem o quanto vocês me fizeram bem o blog tudo mesmo muito obrigada mesmo de coração.

E ate a volta né rsrs
Beijosssss!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário